Thursday, October 30, 2014

TIPS | beli olive oil dan cuka

Assalammualaikum,


Sesiapa yg ambil olive oil dan cuka setiap hari boleh follow tips yg aku share hari ni ek...First kali sebelum beli pastikan anda membaca label dikotak or botol dahulu...


Olive Oil : 

1) Extra Virgin
2)First cold pressed
3) Unfiltered
4) Berkeladak


Cuka Tin/Fig Vinegar (or apaapa jenis cuka) :

1) Unfiltered
2)Berkeladak (atau dipanggil 'mother')




Jika produk yg anda beli ada semua senarai diatas...perhhh mmg bagus produk tu..produk sebegini khasiatnya mmg sgt byk...so sgt selamat diambil tiap hari...nak tahu lbh lanjut kebaikan senarai diatas tu blh pi visit web www.olivehouse.my.....



suplement aku ni.....:)





kemain byk lg keladak...bagus wooo...



Selepas aku amalkan makan dua benda ni, aku telah melalui satu proses yg sgt memeritkan...iaitu proses tindak balas pemulihan...huwaaaa...kena BERSABAR banyak banyak...


Tindak balasnya seperti satu badan mcm baru lepas membanting tulang disawah...rasa penat sgt badan...setiap sendi sendi badan ni sakit...demam batuk berkahak...naik bintik bintik merah seumpama kayap bermula dari tapak kaki hingga kemuka...berbulan bulan ye proses ni....


Aku bertabah ambil lg dua benda ni..ambil tanpa stop walau sehari...kerana ini lah proses badan cuba keluarkan toksid dlm badan....betapa banyakkan toksid dalam badan...huhuhu....


Pastikan banyak minum air..sekurang kurangnya 1.5L air pun dah mencukupi....Alhamdulillah skrg aku dah makin ok...kesihatan makin baik....




No comments: