Monday, January 12, 2015

jemm dgn makhluk

assalam,


wahhh...sudah masuk tahun 2015 yeee...tahun yg sgt mendebarkan bg aku....siyes, aku rasa tahun yg akan mendatang adalah tahun tahun yg sgt menggerunkan aku sendiri sbg makhluk didunia ini...



tingkatkan iman dan amal...cuba menjadi seorang hamba yg terbaik khas utk penciptaNYA...amin..



Hari ni juga sudah bermulanya persekolahan kan...adik aku yg bongsu dah berumur 15 thn...anakku pun sudah berumur 3 tahun...kejap sgt masa berlalu...kawan kawan di KL juga akan melalui hari hari yg cukup men stress kan diri sendiri ~~~ jemmmm...hehehehe...



aku ni hari hari jemmm jugak...tak kira time cuti sekolah ke...time sekolah ke...sama je...






tengok tengok...kalau jemm dgn kereta lain, agak agak hilang sabar blh main main honnnn kan...kalo aku....guaneeee pulakkk...hahaha...siap menari nari depan kereta...sabauuu je lah....

walau betapa lamanya aku bertabah jemmm dgn makhluk ni....aku tetap sukeee...buke tingkap...hidu udara nyaman....angin sepoi sepoi bahasa...fuuhhh best...


No comments: