Friday, April 15, 2016

Jaket kesayangan

Assalam,


Kegilaan aku adalah mengumpul jaket. Ade beberapa jaket yg aku sangat sayang wooo...Jaket2 ni selalu menjadi pakaian kegemaran ketika aku keluar rumah.



Disebabkan jaket2 ini, aku kerap jugalah bergaduh dgn adik yg bongsu. Suka betullah dia dok kidnap jaket2 aku...Pandai sungguh adik aku ni, time aku kelam kabut dah lambat nak keluar, dia relaks je pakai jaket aku dan cepat2 lari ke kereta. stress betul aku...berangin je aku dalam kereta. ggrrr...


Adik yg bongsu ni mcm klon aku, apa aku pakai semua dia follow. Kalau aku keluar rumah pakai warna coklat, dia pun sama. Bukan setakat cara berpakaian, cara bercakap, tingkah laku semua sama...sigh!...Ehh cerita pasal dia pulak!


ni 3 jaket kesayangan :)

Ini lah jaket jaket kesayangan...hihihi. Beli di bundle, murah dan cantik(bagi aku lah)...selesa dipakai. Adik bwh aku berbulu je tgk, yelah pi pasar tengah hari terik. relakssss pakai jaket...hehehe...cool ape...k Tata..








No comments: