Thursday, May 5, 2016

Testimoni Produk Pure by Safiyyah Osman

Assalam,



Aku adalah seorang makhluk, yang terlalu susah nak jumpa produk apa yang sesuai dengan muka disebabkan kulit muka dan badan yang sangat sensitif.



Sebelum beli sesuatu produk, aku akan usha2 dulu. tengok bahan apa yg digunakan, cara pembuatan, testimoni dari orang ramai dan lain lain. cerewet sgt wooo. Jenis study produk dan pikir berjuta juta kali.sigh!



Kulit muka aku ni unik sikit. bila pakai sebarang pencuci muka, muka aku akan naik jerawat. Bila tak pakai apa apa kulit muka aku bersih dari jerawat...pelik kan...kulit muka aku akhirnya menjadi kusam. yelah kadang2 kerja luar kan. aku pulak keluar rumah mmg tak pakai bedak, krim, cuma pakai lip bam dan lipstik taknak kasi pucat. Itu pun dapat bertahan 10 minit jewww...hihihi...




Aku usha produk Purebysafiyyahosman ni hampir setengah tahun. hehehe...barulah aku terbuka hati beli dan cuba guna. Aku berkobar kobar nak beli, sebab produk ni organik dan natural.








Setelah aku pakai, aku berpuas hati. Sesuai dengan kulit aku yg super sensitif sgt ni. lip bam dia syok pakai. best rasa madu. Sabun pun best boleh pakai kat muka dan badan. Scrub yg paling best, rasa lembut sgt kulit. syok wooo.

Aku borong sampai 3 set. tamak ork..hihihi..kesimpulannya mmg berbaloi beli. muka nampak semakin berseri seri. parut makin pudar. so, apa lagi..mari lah kite pi beli beramai ramai...produk ni insyaallah selamat, kalau tertelan pun takde hal punye...



p/s : testimoni ikhlas punyeee...sokong produk buatan malaysia (melayu)...smile :)

No comments: