Thursday, October 6, 2016

obses

Assalam,








Kawan baik ni. Kejap gaduh, kejap lagi baik...syok borak dgn dia sekarang, terlebih kreatif. Ada je ayat yg tak dapat di agak akan keluar. :)



Aku obses dgn rambut dia, obses dgn gigi dia juga. Aku memang jaga gigi budak ni kaw2 punya..tak boleh makan gula-gula, jajan, dan seangkatan yg boleh memudaratkan gigi dia ni. Paling penting aku jaga semua tu untuk kesihatan dia.



Rambut dia ni, aku suka pegang, walaupun dia ni paling benci org sentuh rambutnya. Aku ibu, suka hati ibu la kan..hihihi...Aku lebih suka pelbagaikan fesyen rambut. Tiap2 bulan bertukar stail, disebabkan rambutnya cepat benor panjang.



Dari segi pakaiannya, aku suka pakaikan yg ringkas dan kemas. Aku pangkah baju berkolar, nape ntah aku tak brape gemar. Yang paling penting budak ni tak suka 'tuck in' baju. takpe ibu layankan aje.



Saje je nak menaip, rindu kat dia kat taska tu haaa..smile :)


No comments: